Edukacja
Kup pan cegłę
Rodzaj zajęć: Zajęcia edukacyjne
- Grupa wiekowa
- 14 < 16 lat
- 16 < 100 lat - Maksymalna liczba uczestników
- 30 - Dni tygodnia
- od poniedziałku do piątku - Godziny dostępności
- w godzinach pracy oddziału - Miejsce
- Muzeum Dialogu Kultur, Kielce, Rynek 3 - Autor
- Agnieszka Kozłowska-Piasta - Koszt
- 5 zł od osoby, opiekunowie - bezpłatnie - Dane teleadresowe (telefon, e-mail) do prowadzącego
- tel. /+48/ 41 344 60 96 poniedziałek - środa, w godz. 7.30 - 15.30, czwartek - piątek w godz. 11 - 19) lub e-mail: dialog@mnki.pl - Cel
- przekazanie podstawowej wiedzy na temat historii reklamy i jej miejscu we współczesnej kulturze
- porównanie historycznych i współczesnych reklam
- zapoznanie uczniów z czynnikami perswazyjnymi, funkcjami reklamy oraz ich wpływem na zachowania konsumenckie
- przekazanie podstawowych cech reklamy w kampanii społecznej oraz przykładów reklam w przestrzeni z założenia niereklamowej, a także zasad psychologii reklamy
- próba analizy współczesnych reklam prasowych pod kątem zastosowanych środków i ich skuteczności
- zapoznanie z zasadami kodeksu etycznego dla twórców reklamy - Metody i techniki pracy
- pogadanka, zajęcia praktyczne - Pojęcia do wyjaśnienia w toku pracy
- antropologia kulturowa, reklama, copywriter, kultura 2.0, kampania społeczna, psychologia reklamy, product placement - Przebieg pracy
- spotkanie w Muzeum Dialogu Kultur
- prezentacja multimedialna o historii reklamy
- wspólne wypracowanie definicji reklamy i skuteczności reklamy
- prezentacja multimedialna – dobre i złe reklamy, stereotypy pokazywane w reklamach, perswazja w reklamie
- ćwiczenie warsztatowe: analiza reklam prasowych
- prezentacja: prawne podstawy rynku reklamowego w Polsce, prawa konsumentów.
- dyskusja o roli reklamy we współczesnym świecie: „Czy reklama mami?” - Materiały potrzebne przy realizacji programu
- prezentacja multimedialna, kartki, długopisy, reklamy prasowe do analizy